

Beste klanten, Glynt heeft onlangs besloten om hun leveringen niet langer rechtstreeks vanuit Duitsland aan te bieden, maar via een tussenhandelaar, een groothandel in Margraten. Dit besluit kwam voor mij nogal onverwachts.
Er zijn duidelijk problemen bij Glynt. Ik heb Glynt een mail gestuurd maar kreeg het bericht terug dat het mail adres niet meer bestaat.
Zoals sommigen van jullie wellicht al weten, twijfelde ik al door deze plotselinge verandering of ik met Glynt wilde blijven werken.
Ondanks mijn twijfels heb ik toch een kleine eerste proefbestelling geplaatst bij de groothandel in Margraten, maar helaas bleek de eerste levering meteen al niet te kloppen. Bovendien is de website van deze 'tussenhandelaar' nog steeds niet online.
Bij elkaar genomen ben ik mijn vertrouwen in het merk Glynt kwijt. Daarom heb ik besloten op zoek te gaan naar een ander merk. Als je slim bent neem je nog snel mee wat er in mijn schappen staat want, Op = op!
Ik houd jullie op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
Raf
Reactie plaatsen
Reacties